Solgens båtklubb

Medlem/Båtplatskö

En grundförutsättning för att få en båtplats är att du är medlem. Som medlem får du obegränsad tillgång till vår ramp för i- och upptagning av båtar.

2017 kostar medlemskap i Solgens båtklubb 300 kr.

Båtplats kostar utöver medlemskap 700 kr (båtplatsägare betalar alltså 1000 kr totalt)

Avgifterna betalar du på Bg 5753-4638.

Anmäl dig via vårt formulär nedan:

OBS!

• Det är viktigt att du anger namn, adress och telefonnummer samt längd och bredd på din båt.

• Anmäl också ev intresse av båtplats, annars tolkar vi det som att du endast vill vara medlem och använda rampen.

• Medemsavgift och båtplatsavgift skall vara betald senast 31 mars varje år. Vid sen betalning förloras köplatsen (om du har båtplats riskerar du även att förlora den).

• Normalt tar det mindre än ett år att få plats men om du anmäler dig på sommaren så kan det dröja till våren därpå, dvs efter 31 mars innan platserna delas ut. Därför är det viktigt att betala i tid också kommande säsong.

• Då det är en småbåtshamn får båtar ej vara större än 6,0 x 2,25 m.

• Platser tilldelas enligt gällande stadgar.